Uppdatering av project kitchen

Vet att de varit dåligt me uppdatering den senaste tiden. Har inte, återigen inte funnits tid och ork att skriva.

Den mesta tiden läggs i köket eller ute i solen. Helt underbart sommarväder och man kan inte annat än va glad. Köket går framåt, sakta med säkert. Golvet är på plats, tapeten är på plats. Ikväll ska vi sätta upp skåp. Snart har vi 'ntligen ett kök.

Rebecka o Rasmus är på besök. Shiit, va jag så där jobbig när jag va 17?:P Kan aldrig tänka mig de, haha. Nej men de är kul dom vill komma o hälsa på, idag ska vi iväg o bada!=)


Tänkte visa tapeten, jag är helt förälskad i den o de blev så bra!



//M

Kommentarer
Postat av: lillasyster Julia

hahha ja dom är jobbiga. ja den var jättefin

2010-07-16 @ 18:49:17
Postat av: morfar

kanon vilken stil på tapeten du och mattias.Jag kunde inte ha gjort det bättre. Går det bra med ralle och becka

2010-07-16 @ 19:26:24
Postat av: Madde

ja visst är vi duktiga morfar:) ska lägga upp på golvet me sen!! Jo då, dom traggar i ett, så jag ska köpa öronproppar med lugn musik:P

2010-07-16 @ 21:46:44
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: lilla

hahahahahahahahahah morfar skrattade som in i och alla andra utom min pappa

2010-07-16 @ 21:49:39
Postat av: Madde

din pappa är lite tråkig ibland:)

2010-07-16 @ 21:52:00
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback