Underbart!!

Idag ahr den svenska sommaren visat sig på en mycket bra omtyckt sida. Gudars skymning va de har varit underbart! Mötte upp Nathalie, bebis och vovve vid Gullmars, gick ner till parken mellan Globen och oss, en filt i skuggan o en filt i solen. Och så bikini på de. Älskar de! Glad att jag tog ledigt från köksarbetet:D

Blev dock ingen träning idag som jag tänkt, lite besviken på mig själv. Får hinna me dubbla pass ihelgen, någon ledig stund ska de nog bli!!=) Kompensera med en kvällspromenad med Jenny och Kira. 1,5 h. De va så svalt och skönt ikväll och jätteskönt att komma ifrån vårt byggdamm lite med. Ett tag sen vi promenerade nu så de va en hel massa att skvallra oss igenom, hehe!!=)

Nu ska jag hoppa i säng, om mindre än 7 h ska jag gå upp, åka till Västberga och hämta en bil!!


Ha en underbart varm helg allesamma!!


//M

Kommentarer
Postat av: RALLE johansson är bästa kusinen till madde

när jag kommer upp sau kan ju du och ja träna :) (Y) vilken bra ide :) ;)



brasilien tar nog inte vm detta året om du vill veta de ;) sau bra var dem ;) hahahaha

2010-07-03 @ 02:59:54
Postat av: Jenny

jo för du e ju så upptagen numer och bangar varje gång jag frågar ju... ;)

2010-07-03 @ 23:07:32
URL: http://floristjenny.blogg.se/
Postat av: Madde

rasmus: ja de kan vi göra, om du nöjjer dig me mitt tempo;) nää inte argentina heller, så de så:P



haha men jenny, jag har bråttom o få ihop köket, hämt-mat är inte så gott längre;)

2010-07-04 @ 09:40:51
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback