Project kitchen, del städning

Nackdelen med stora renoveringar är att de krävs storstädningar i princip morgon, middag och kväll varje dag. Men de är ju knappast skoj o städa dagarna i enda. Brukar bara bli de värsta. Men inte idag. Dagen då de är över 30 grader varmt ute. Idag va de verkligen dags. Så jag har dammat, dammsugat, vikt kläder och skurat golven. Gissa om de är varmt? Känns som jag precis avslutat ett hårt träningspass. Men de va de värt. Nu är de rent och fint igen (så rent de kan va) för stunden åtminstonde. Snart ska jag gå loss med slipmaskinen så jag kan få väggarna målade ikväll. Och helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig på en luftmadrass och flyta i en pool med en parasolldrink i handen!! Får ställa mig i en hink med vatten när jag jobbar i köket och sätta ett paraply i min vattenflaska!!=)


//M

Kommentarer
Postat av: mamma

det blir säkert tid till dig att flyta i pool med en paraplydrink i näven,,, hoppas du täcker för dörröppningen ut i hallen när du slipar, annars lär du få jättedammigt,,,,puss o kram hälsa till Mattias

2010-07-04 @ 21:30:52
Postat av: Madde

dörröppningen är bara ett stort hål nu så de går inte täcka för. får roa mig me o dammsuga 8 gånger om dan istället:) Ja Julia sa att ni har poolen uppe i Augusti när vi kanske kommer:P

2010-07-05 @ 09:02:20
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback