Vous êtes plus doux qu'une tarte aux bleuets

Jag har alldeles för mycke fritid nu.. Har snart räknat klart kapitell 2 i matteboken o jag börja hela kursen för en vecka sen. Kan nog unna mig själv en matte-paus nu ett par timmar:)
Jag har inga fler bloggar att pyssla med, om jag inte ska göra om min..
Disken är diskad och tvätten upphängd.
Jag vågar inte gå ut ensam riktigt än, fortfarande massa snö och halt.
Vad gör man då? Jo försöker lära sig franska. Går riktigt bra, vet dock inte om jag uttalar de rätt:P
Efter one tree hill ska jag baka blåbår/hallonpaj.. MUMS!! Vi är väl värda god kvällsfika ikväll efter projekten vi ska börja på ikväll. Funderar på o bjuda hem min Skåne-Sandra på eftermiddagsfika imorn innan jag beger mig hem till Brandbergen.

Kanske, tål o tänkas på:)

//M


Kommentarer
Postat av: mamma

vad för projekt började ni på i går?

2010-01-19 @ 07:53:54
Postat av: Madde

vi satte upp skåp på vägen, plocka, städa, ordna dona:) ikväll ska de upp gardiner, sen är de bara plocka upp 3 lådor på vinden kvar:)

2010-01-19 @ 09:55:15
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback