Veckoslut

Snabba cash, hmm inte alls som jag förväntat mig=/ tyckte den va lång o ganska tråkig!! o av någon anledning fick jag för mig att de skulle va en rolig film, hmm kanske ska läsa på om filmen till nästa biobesök:P hehe

Vi shoppa fina lila kuddar o en lila filt idag. Sen va vi o hälsa på min skåne-Sandra på hennes jobb, köpte lite nya krukväxter till vardagsrummet, blev kanonfint:) nu är de snart helt i ordning o de känns riktigt trivsamt, bra jobbat av oss!!=)

veckan som kommer:
Matte imorn
Sjukgymnastik på tisda
Ljusparty på onsda
Hem till Maria på 25årsfika på torsda
Träffa Mattias gamla pluggkompis från Göteborg o hans flickvän på freda
Spelkväll me Sandra o Rasmus på lörda
Samla nya krafter på sönda

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback