10-01-29

igår hände en märklig sak. Va ju hos sjukgymnasten, när jag skulle gå in o byta om va omklädningsrummet fullt av mammor o små bebisar som skulle på babysim.. in o trängas bland skötbord, blöjor o krypande barn. gick ut o tränade me sjukgymnasten, klarade av o cykla 10 min innan de börja ta emot i knät, sen va de lite diverse olika övningar som jag klara galant bra, sjukgymnasten berömde mig massor:) efter sjukgymnastiken skulle jag gå in o byta om, naturligtvis va alla mammor o barn inne o skulle göra desamma just då. tog mina grejor, fixa till mig snabbt, tog på jackan o va på väg där ifrån. på vägen ut gjorde jag en intressant upptäckt, min jacka innehöll en BH, trosor o strumpor, hmmm!! jättemysigt o stoppa ner handen o plocka upp de.. tänk om jag inte märkt de o gått hem, stackars den mamma som fått gå hem utan:P hehe, lite kul faktiskt..

blev en mysig lunch-dejt me min favorit-amanda i centrum!! ser fram emot nästa lunch snäckan=)

på kvällen fick vi besök av Johan, Johanna, Sandra, Rasmus, Sofie o Robban. Vi bjöd på 2 olika pastarätter, vin o vit chokladmousse med hallon. En mycke trevlig mysig kväll, tack allesamma=)


GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA STYVPAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN 1 DAG FÖR SENT!!!!


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback