tillhör gårdagens inlägg

glömde berätta 2 saker igår..
på tunnelbanan på väg till bion igår satt 2 ungar me sin pappa mitt över oss. Jag ljuger inte när jag säger att jag aldrig sett så söta barn nånsin. Stora mörk mörk bruna ögon som man bara smälter av att titta i, världens största leende o så söta när dom prata "hejdå lilla tåget" =) sånna barn vill jag ha, snälla, söta gulliga ungar!!=)

sen när vi va på mio, gissa vem vi såg där. jo "fråga-olle" Olle. Han provsatt fåtöljer, ny säsong av "fråga-olle" på G kanske??


//M

Kommentarer
Postat av: Evelina

Min kusin fick två söta barn med bruna ögon :D man verkligen smällter när man ser dem!!



Wooh madde vet du vem jag såg då :P

Bengt Alsterlind HAJK!! i fredags när jag väntade på rickard utanför en bank ;) hihi inte bara i stockholm man ser kändisar!!

2010-01-25 @ 17:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback