söndag!

host host.. ligger o snorar lite i soffan. nyvaken efter en liten powernap. har haft galet ont i magen o vart illamående hela dagen. vakna inatt med halsont, tack sandra för de:P usch o pii hoppas de är något som inte sätter sig, visserligen har jag all tid i världen för o va sjuk, men har ingen lust till de!!

kvällen igår va trevlig.. dagisbarnen samlades hos dagisfröken för god mat, efterrätt o tjejsnack.. lagom lugnt.. blev dock en liten miss när singstar:et inte gick o koppla in, vi är inte direkt tekniska någon av oss.. spela hur fan visste du de istället. ibörjan va vi ganska seriösa, men framåt slutet hoppa vi över dom svåra frågorna o tog bara sexrelaterade eller roliga frågor. ja gud va vi skratta.. hade gärna delat med mig av de, men de som sas i jennys lägenhet stannar där:)
sen kom adam o skulle hämta amanda. han fick vara färdtjänst åt mig på vägen o sen sjuktaxi åt en krasslig sandra o lite fylletaxi åt amanda:)

idag tog vi sovmorgon, gick upp o bäddade ner oss i soffan o myste vidare o kolla på melrose place. lagom ansträngande förmidda. sen kom en gubbe o köpte mattias soffbord, så skönt o va av me de.. nu är han o tittar på fina kök, spännande o se om han hittar något han vill ha:) resten av dagen ska vi ha pysseldag, sätta upp hyllor, o fixa..

nu ska jag lägga min energi på skidskyttet, o räkna lite matte..


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback