Solsken över snön

Inatt hade jag galet svårt för o somna, kände mig otrygg utan mattias bredvid. massa konstiga mardrömma o ingen pojkvän att krama:s som tur är kommer han ikväll igen efter jobbet!! Lycka

pratade me morfar igårkväll innan jag somna, i över en timme. Morfar är min stora idol, min förebild som jag kan prata me allt om. igår snacka vi om allt från knä, jobb, utbildningar, resor, livet o massa ploj. egentligen inget speciellt men ett välbehövligt samtal.

idag skiner solen, ååh va jag önskar att jag kunde gå ut nu o njuta av strålarna.. istället för jag sitta inne o titta o önska.. snart snart!

Lite frukost nu, sen städa lite..

 

//M


Kommentarer
Postat av: jennie

Hello, ja din blogg är verkligen kanon. Bra jobbat, Madde.



Kan du städa när du har kryckor, eller du har slängt dom....

kram

2010-01-08 @ 17:26:52
Postat av: Sandra

ja, jag gillar också din morfar, han är bra han:)

kunde inte svara häromdagen, skulle precis sticka till föreläsningen - men vi får höras i nästa vecka!:D

2010-01-09 @ 00:03:04
URL: http://lovlilett.blogg.se/
Postat av: Madde

hihi okej, glömde bort dig den dagen jag skulle ringa:)

2010-01-09 @ 10:08:04
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback