Solig Söndag

idag är jag glad, idag är jag på bra humör. Hade en trevlig kväll igår, Maria hade sitt 25årskalas o jag fick träffa min favorit-Elliott. Den första stunden kände han inte riktigt igen mig, men sen kröp han upp bredvid i soffan o sa Madde.. Gulligaste lilla ungen ever!! sen blev de blöjbyte, legobyggande, gungande o bilar bilar bilar. Sist jag såg han prata han fortfarande sitt bebisspråk men nu prata han så man förstod=) o bäst av allt va att han sa Madde=)
de bjöds på goda snittar o vin, mumsigt..

idag kommer Mattias pappa hit o hälsar på, kul o träffa honom=) sen ikväll blir de konsert.

Söndagsmys hela förmiddan slår fredagsmys me hästlängder!!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback