Min kärlekssaga

Första gången jag o Mattias träffades, slutet av augusti.. strålande sol, kunde knappast bli bättre. Vi hade bestämt att vi skulle träffas vid djurgårdsfärjan nere vid slussen för att sen åka över till Gröna Lund. Mitt förslag, fast jag inte åker karuseller. Första middan ihop va på en stenmur inne på Grönan, vääldigt romantiskt:P gick runt, spela på chokladhjul o vi lyckades vinna 4 kg=) inte illa de!! efter ett par timmar på grönan åkte vi tillbaka, gick till mackedonkan på medis o köpte pommes o glass. vi prata om allt från barn, familj, boende, jobb, resor, ja gud vet allt. Vi tom rita upp våra lägenheter med pommes=) den kvällen la jag mig me ett stooooort leende på läpparna.

2 dagar senare träffades vi igen. sen lunch/ tidig midda i form av italienskt på hornstull. jag hade tagit på mig min favorittröja som är vit, lockat håret o kände mig så fin. tills jag spillde köttärssås på tröjan, en aning pinsamt..

3 dagar senare va de dags för dejt 3, palmyrakebab hemma hos mig med kladdkaksbak.. nu börja de pirra i magen, o leendet växte o blev större.

5 dagar senare va de dejt 4, som blev övernattningsdejt hemma hos Mattias i Årsta..

2 v senare insåg jag att jag börja bli kär. o när jag minst ana de, kom de ett mms till mobilen. " Madde får jag chansen på dig", för de sa jag innan vi träffades att fråga chansen är ganska gulligt!! efter de så har vi nästintill setts varje dag, o för varje dag som går så blir jag mer kär!! allt tack vare internet, för de va så vi fann varandra från början.. internet som blev msn, sms, telefonsamtalsväckning varje morgon, o blommor skickade till mig.

På freda firar vi 4 mån!! De är stort!!

//M


Kommentarer
Postat av: mamma

så gulligt!!! För en gångs skull kan jag hålla med dig, att internet är bra. Du har verkligen fått tag på en riktig klippa! Han är verkligen helt underbar.Det finns inte många som skulle ställa upp så som Matttias gör för dig., Håll fast vid honom, det finns inte många såna killar, kramar till honom från en riktigt tacksam svärmor

2010-01-12 @ 22:25:57
Postat av: mattias

Var rädd om svärmor med, hon är också ganska trevlig ;)

2010-01-13 @ 00:17:23
Postat av: Madde

jag ska va rädd om er båda 2=)

2010-01-13 @ 00:23:07
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: jennie

Äntligen har man fått veta hur ni träffades !! Lät ju riktigt romantiskt.

4 månader, hoppas det håller många 4 månader till...

2010-01-13 @ 10:26:22
Postat av: Madde

hihi ja julia tyclte me de va sååååå romantiskt:) jag hoppas också de blir supermånga 4 mån till

2010-01-13 @ 10:35:34
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: Evelina

Naw så gulligt :D

Äntligen har du fått en kille som tycker om dig och uppskattar dig som du är :D det är du värd efter alla svin som du råkat ut för :/

Pusspuss <3

2010-01-13 @ 10:58:09
Postat av: Madde

haha ah lite gulligt är de:)

tack snäckan va fint sagt=) Puss puss<3

2010-01-13 @ 14:33:17
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback