lördag.

Men kul.. Har suttit o skrivit ett långt inlägg o så bara försvinner de. Fantastiskt me dessa tekninska prylar ibland! för visst måste de vara fel på datorn o inte den som sitter bakom den?? Jo så måste de va:P

För en stund sen sken solen, den försvann samtidigt som mitt inlägg. Tycker den ska komma tillbaka, tina bort snön o ge mig värme. Lite avis på pappsen som är i thailand nu o steker i solen. Hade inte suttit helt fel. Får gå o se fram emot vår resa istället:)
Va på återbesök häromdan, knät har läkt ihop fint, så skönt, så kan bara snön försvinna nu så kan jag ta av ortosen, slänga bort kryckorna o gå normalt igen:)

Jag ska iaf fira att de gått så bra som de gjort me bio. Ikväll ska jag o mattias se snabba cash.. Skönt o komma hemifrån lite! Innan bion ska jag bjuda han på midda!! Imorn ska jag shoppa. Shoppa nya blommor hos sandra i skanstull.  Nu när här blivit så fint:) hjärtat är på ikea o handlar krukor o kuddar, ska bli kul o se va han hittar:)

Allt är nästan helt perfekt nu. De enda jag saknar är Maxi(sorry du får heta de lite till) saknar våra äventyr.. O vill ha Martin här me, behöver lite tokigheter nu!!

Hoppa ner i badet nu kanske? En kropps-skrubb hade inte suttit fel.. Måste va ren o snygg ikväll näör jag ska träffa folk:P Kan iaf inte misslyckas me de:)


//M


                                                 martin=)           


Kommentarer
Postat av: jennie

Hej



Hoppas ni får en trevlig kväll. Är det hemma hos dig som du ska ha nya krukor o kuddar ?



Kram Jennie

2010-01-23 @ 15:03:18
Postat av: Madde

tack desamma:) nää hemma hos mattias:)

2010-01-23 @ 15:25:05
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback