Hmmm

jag begriper inte hur dom som driver sveriges största bloggar kan ha blivit så förbannat stora. Skrivs ju bara massa blaha och blahej, mest skryt om hur mycke pengar som läggs på kläder hit och bröstförstoringar dit. Och folk har dom som förebilder? förstår inte riktigt de!! åh nej, är absolut inte avundsjuk!!=) ganska nöjd me mitt vanliga liv, behöver inga 5000 läsare varje dag, betyder mer att dom som jag älskar o dom som älskar mig läser o njuter av min blogg=)

ska städa o dona idag o be en  bön för att denna förbaskade snö ska försvinna nån gång. funderar på o emigrera till ett varmt land, kanske köpa mig en liten hydda på stranden någonstans som jag kan krypa in i när temperaturen i Sverige är kallare än 5 minus. Den kylan klarar jag av, sen förfryser min stackars kropp o de tar tid o dag innan den tinar upp igen!!


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback