Vänner!!

Satt o prata med en gammal kompis på msn tidigare idag om riktig vänskap, va de är och vilka som är ens riktiga vänner! Tror man kan dela upp ordet "vänskap & vänner" i olika kategorier. men av någon konstig anledning har dom där vännerna en tedens att försvinna efterhand genom livet. En del bara finns där när man än behöver de, spelar ingen roll om de är 3 månader sen man senast hördes o att klockan är mitt i natten, de gör inget att man inte träffas var dag, för men vet att vännen alltid finns no matter what.. En sån vän har jag.

Evelina,mer känd som Maxi.
Hon är utan tvekan den raraste finaste personen jag känner. de är en stark tjej som inte låter sig bli nedtryckt av andra, något jag beundrar henne för.

Sen har jag en annan vän som står mig väldigt kär. En kille som jag aldrig ens har träffat, som jag genom en intressant slump lärde känna genom msn en stund efter studenten. han ställer alltid upp o lyssnar o svarar alltid me kommentarer som får mig glad igen. Linus, min lilla östersundspojk!! någon gång när våra vägar på riktigt möts kan jag slå dig i allt va heter tvspel o drick-tävling, för jag är lite bättre än han, jag vet de o han vet de!!=)

Barndomsvänner har väl alla. en del olika många. jag förlora många när vi i 4an flyttade o bytte till en annan skola. Men där finns en, hon har varit med mig genom allt. Vi har alltid varit som systrar o jag har alltid varit "lillasystern" i den familjen. Tyvär bor hon i england numer vilket betyder att antal gånger vi pratar o träffas är lätt räknat på en hand. Men i slutändan är Hon ändå "storasyster" Sara!!

Alla behöver en galen vän också, en vän man gärna gör allt med, en som får en att skratta så magen knyter sig. Tro mig min galna kompis är verkligen galen, but thats why I looooooove her, min söta lilla Sandra, som förmodligen inte kommer tycka de är så kul att bli kallad för söta lilla om hon nu skulle råka läsa detta=)

Sist men inte minst, mamma. Mamma är min bästa vän, fast de vet hon inte om!!


Blev ett långt inlägg, hoppas de är någon som orkar läsa igenom de.. har ju trots allt ca 30 läsare om dan nu, vilket är ganska kul:) ännu mer roligt om jag fick veta vilka dessa 30 är dessutom!!
Imorn, om någon finner de i sitt intresse ska jag berätta om hur jag o mattias träffades=)

//M


Kommentarer
Postat av: Evelina

Evelina är en som läser.. o evelina är mer känd som evelina nu mera ;) maxi försvann då hon flyttade från skit hållan krisitanstad ;) mohha

tack för de fina orden :D du är härlig du pöss <3

2010-01-07 @ 21:19:39
Postat av: Madde

haha, du är alltid maxi för mig:) puss på dig me<3

2010-01-07 @ 21:26:07
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag läser! :)

2010-01-07 @ 22:23:31
URL: http://sofiaisobel.blogg.se/
Postat av: Madde

åh va kul att du me följer min blogg=)

2010-01-07 @ 22:50:22
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: mamma

Kul att ens mamma kan vara bästa vän!!!!Ska jag berätta en hemlis? Du är också min bästa vän, tillsammans med Torgny

2010-01-08 @ 15:50:14
Postat av: Madde

de visst jag redan mamma:)

2010-01-08 @ 16:17:14
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback