Blöö

Idag kom min mattebok jag väntat på i 2 dagar. Gissa om jag blev glad, jätteglad. Fast den lyckan vara inte speciellt länge. Slog upp den, o insåg ganska snart att nästa steg i den inte va min grej. Nu har jag suttit o försökt förstå, försökt googla fram hur jag ska göra, försökt räkna ut hur jag ska göra. Inget funkar, jag har fått stillestånd i hjärnan, jag förstår inget:S Så jag hoppas att Mattias kan hjälpa mig när han kommer hem, annars känns de ganska kört, just nu iaf. Inte kul!!

Nästa vecka ska jag bli av med ortosen på benet, förhoppningsvis iaf!! Ser fram emot de, ser fram emot en normal vardag o jag ser fram emot att denna fina snö ska försvinna så jag kan ta mig ut på egen hand!! Fast nu ser jag mest fram emot Mattias hemkomst så jag kan komma igång me matten igen...

//M


Kommentarer
Postat av: mamma

då var det kanske tur i oturen att du fick tacka nej till skolan... Hoppas han kan hjälpa dig i gång så du har något att göra. Julia undrar om hon ska resa upp och hjälpa dig? Hon är jättebra på matte, säger hon

2010-01-14 @ 20:26:00
Postat av: evelina

lycka till med matten :D bara till att kämpa på och ta hjälp av mattias ;P

2010-01-14 @ 22:24:03
Postat av: Sandra

Lycka till Madde, du klarar det nog! Håller tummarna, är så imponerad! Tack för hjälpen med bloggen, den är såå fin!:D

2010-01-17 @ 00:18:00
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback