Bekännelse

Jag är verkligen världsbäst på att skjuta upp saker o ting. Lova att jag skulle berätta igår om hur jag o Mattias träffades, men annat kom ivägen. 2 bloggar för att va exakt:P Satt mer eller mindre hela dagen igår o pilla på 2 Jenny o sandras bloggar, gav dom en design (en väldigt fin design om jag själv får säga). Börjar bli riktigt bra på de nu, känner mig väldigt duktig:)
efter alla dessa bloggar va de dags för o diska, en stor hög me disk hade samlat sig på min diskbänk, förstår inte hur den tar sig dit. berget besegrades o då vänta städning. städningen va fort överstökat då va de dags för matlagning. på menyn stod Romantisk midda för 2 me allt va de innebär. Rosenblad, rosor, massa ljus=) uppskattades massor pojkvännen=)

Men som sagt tillbaka till den där delen bra på att skjuta upp saker o ting. Berättar sen om oss. Måste bara göra klart en sak först!! Så ikväll, lovar!!=)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback