Ännu mer snö, tjohooooo

Alltså nu tycker jag de får räcka på allvar!! trött på snön nu, inte kul längre. Inte kul när kryckorna är 15 cm under snön, underlättare inte mina promenader ute iaf!!

idag har jag vart o klippt o färgat håret, skönt o ha de gjort. Blev riktigt bra, lagom kort, lagom me slingor o fin färg!! Tack Mimmi på CT=)
Skulle också gått på ljusparty idag men tack vare snön fick jag ställa in de. visst de kanske låter löjligt men de är fan inte kul o gå ute ensam nu!!

på freda kommer sandra, rasmus o 2 av mattias kompisar hit, ikväll har vi enats om va vi ska bjuda på, blir nog kanon detta. helt pepp på spelen nu:D

dags o sova...

 

//M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Håller verkligen me dig, är me så trött på denna snö, men det är bara att hålla ut. Du får tänka på er resa ni har framför er.

Vi ska nog med resa blir nog Rhodos, vårt resesällskap tyckte där verkade bra!



Du får ta en kort på dig nu när du är nyfrisserad, så man kan få se det....



kram

2010-01-28 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback