Lite av varje

märkligt att man har aldrig har något att ta på sig när de är nåt och ändå har man en hel stor hög me kläder!! insåg igårmorse att jag har mindre kläder i min garderob hemma hos mig än vad Mattias har där.. de som kallas smygflytt?!

hade världens inlägg på gång, men simon ringde o behövde lite råd.. blev 1 h i telefon o helt borttappad va gäller bloggen. Hoppas jag va till någon nytta Simon o lycka till!!

Mattias sitter o mixar musik, jag sitter o studerar mina fina klädhögar jag gjort på hans golv, ska ta hand om de en annan dag i framtiden när jag har lite mer ork o när de finns lite mer plats till de=)
Passar på att komma fram till va jag ska ha på mig imorn när jag ska på anställningsintervju.. tycker de är lika svårt varje gång. Måste va snyggt men inte för överdrivet o festligt!! Jeans o skjorta kanske. Känne rmig så snygg med min fina svante på benet o min krycka jag hoppar mig fram med där ute. Sen nästa bekymmer, håret. Ingen ide o göra nåt avancerat med de. För när jag kommer ut förstörs de är snön eller mössan jag har för o inte frysa öronen av mig:P

Sen är de snart helg igen.. då blir de bio.. o melodifestival/palmyrakebab/monopolMys med jenny, amanda o adam medans älsklingen är iväg på skojigheter me SATS!!


borsta tänderna kanske? o sova? Om en stund, snart!! ska bara sjunga lite fler duetter med elvis o elton john först!!=)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback