Tisdag

Varje morgon, varje dag, varje vecka så ringer Mattias klocka när de är dags o gå upp.. Jag vaknar till för o stänga av klockan, sen ger han mig en puss och jag somnar om. Brukar vanligtvis inte sova direkt jättebra då, inte förrens han gått till jobbet. Men nu dom 2 senaste morgnarna har jag sovit fruktansvärt hårt o drömt massa knäppa drömmar. Allt från olyckor, attackerande björnar och våldtäktsförsök. När jag sen vaknar är jag ännu tröttare än när hans klocka ringer. Får nog börja med o gå upp när han går upp, tänk vad mycket jag skulle få gjort varje dag. Och när jag snart ska börja jobba måste jag gå upp tidigt!!

Dagen. Hmm, städa, diska, luncha, mysa.

//M


Kommentarer
Postat av: lillasyster julia

hahaha jaa du borde gå upp tidigare. Jag går ju upp tidigt varje dag,men då träffar jag alla mina kompisar<333333 vad skulle jag gjort utan dom. Dom tröstar mig när jag gåter i skolan<3333

2010-02-16 @ 15:30:09
Postat av: Madde

haha ja jag borde de, får se om jag orkar gå upp imorn;) du är duktig som orkar gå upp, men de är inte bra o gråta i skolan!!=/ <3

2010-02-17 @ 18:38:06
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback