Skåne i kort.

Igår va jag me Julia i skolan, kan säga att efter en dag med massa 10-11 åringar är man ganska trött. Åtminstonde i huvudet. Men de va ändå ganska så skoj, skolan bjöd på chokladmuffins, o sen målade vi is-fiske som sedan skulle sättas upp på väggen. Efter lovet kommer min fina teckning också sitta på väggen:P

Kom hem efter skolan, provade på Wii fit, shiiit träningsvärk i vaderna, baksidan av låren o magen efteråt. Men gud va kul de va, lätt min nästa investering!!

På kvällen va de dags för Rebeckas teater dom satt upp i klassen. Riktigt duktiga va dom, o hon hade en av huvudrollerna o inför teatern har hon dessutom lärt sig spela bas. Kul o se. Sen va ju kusinen också med, som spela Jonte, ja herrejisses va vi skratta åt han. Nej jag är stolt över dom, och resten av klassen också för den delen.

Kom hem, då slog sig familjen ner i soffan för o kolla på alpint. Grattis till en fin bronsmedalj, Anja. Tror hon är väldigt nöjd med den medaljen med tanke på den hemska kraschen precis innan målgång dagen innan!! vinnarskalle de!

Idag ska jag åka hem till min fina pojkvän igen, saknar han lite trots jag bara varit iväg 2 dagar. Hoppas på att tågen går som dom ska. Inga förseningar tack!!

Nästa inlägg kommer när jag är hemma igen.


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback