Sådär ja

Jaha, vilken enda ska jag börja i.. hmm. kanske de nya jobbet?? i tisdags ringer de från en butik på Mariatorget som jag hade kontakt med innan operationen. Lena, som ägaren heter ville gärna träffa mig så jag åker dit. blir erbjuden ett mamma-vik på 75% i ett år, känns kanon. Ett toppenbra schema. Så igår tacka jag JA till de!! de firades med midda på Jimmys på Söder. Smarrigt värre!!
Hann också med ett litet fika-besök hos Natali o lilla Denise o så Cindy förståss. Passa på innan lillan ska opereras. Lite skitsnack, kaffe o rundvandring i deras nya fina lägenhet. Ska tänka på hela lilla familjen på måndag.

Knät har läkt fint, började simma i veckan, så himla skönt va de. Sandra fick följa med som sim-kompis. Hem till henne titta på hennes nytillskott, akvarie med fiskar. Vurpa i en ishal nedförsbacke på vägen därifrån, ajaj i rumpan.

Avatar 3D som alla pratat så mycke om va vi o såg på i tisdags. tyckte väl den va sådär, har sett bättre filmer o sämre. 3 timmar va liiite för länge för lilla mig o sitta still. Men nu kan jag iaf va me i alla Avatar-disskusioner;) Måste bara berätta, efter bion va vi på Mackedonkan på kungsgatan nästan bredvid bion. De är de segaste mc donalds jag nånsin varit på. 3 st stod före oss i kön o vi vänta i 25 min på vår tur. Snabba puckar de!! Eller inte.

Idag pågår de vårstädning hos oss. Rensning av garderober så jag får plats med mina kläder. Blir nog bra!!=)
Är en aning trött, klockan ringde 3 inatt, upp för o se OS-invigningen. de hör ju liksom till. Har skrivit upp o paxat tv:n till en del. Bla alla hockeymatcher(både damer o herrar), skidskytte, alpint o curling. kanske ev lite konståkning. Funderar på o göra bloggen till en OS-blogg nu. Kanske, får se.

Nu ska jag återgå, senare i veckan kommer de avslöjas en hemlis!!


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback