Pust!

träningsvärk i hela kroppen efter ett pass hos sjukgymnasten, de nästan bultar i benen, ajajaj=/ skolkar från matten idag, o får privatundervisning istället hemma=)

har varit(är) hos Maria. Först massa tjejsnack me Maria sen bus med Elliott. Dock va han ganska lugn idag, mesta delen av tiden iaf. Läst massa sagor, letat efter bamse-pusselbiten som saknades o badat strumpor=) Allting har varit Madde idag. Madde ska byta blöja, Madde ska hämta mat, Madde Madde Madde!! Världens goaste unge de!!

Snart ska Maria köra hem mig o då ska jag bädda ner mig i soffan o vänta på att mitt lilla hjärtegryn ska komma
<3


//M

Kommentarer
Postat av: mamma

DET ÄR INTE BRA ATT BÖRJA SKOLKA !!!!!

2010-02-02 @ 09:07:21
Postat av: Madde

Nä jag vet:)

2010-02-02 @ 13:15:02
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback