Oväntad vändning..

Jaha dagen blev inte alls som jag tänkt mig. Den börja fantastiskt bra med strålande sol och underbart väder, vad skulle egentligen kunna gå fel??
Jo jag åkte förbi mitt nya jobb för att säga hej och hälsa på mina nya kollegor. Kom dit följde med Lena(chefen) ut en sväng för att snacka lite. Revisorn hade ringt igår, tyvär kunde hon i nuläget inte anställa. Känns jättetråkigt för jag hade verkligen sett fram emot att börja jobba på månda. Blev jättebesviken!! Värst av allt, igår tacka jag nej till ett annat jobb.. Och jag undrar om jag kommer få ett lika bra till med ännu ett drömschema? Knappast. Positivt tänkande, jovisst.. men just nu ser jag bara ångest.. ångest över hur jag med en dålig a-kassa ska kunna betala räkningar och mat. Orkar inte, vill inte, inte just nu iaf. BLÖÖÖÖÖÖÖ!!


//M

Kommentarer
Postat av: mamma

fixar sig säkert. Det är väl inget som säger att det blir så dåligt

2010-02-24 @ 18:29:39
Postat av: Sofia

Hör av dig snabbt som attans till jobbet du tackade nej till? Hoppas det går bra för dig i alla fall!



Hade du skrivit några papper eller så?

2010-02-24 @ 19:08:53
URL: http://sofiaisobel.blogg.se/
Postat av: Madde

har mailat dom idag om jobbet jag tacka nej till, så hoppas på att dom hör av sig.. hoppas de ordnar sig snart, blir tokig på att gå hemma!! Nopes skulle tyvör skriva papperna på månda..

2010-02-24 @ 20:58:05
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: jennie

Tycker verkligen synd om dig ska du veta. Men du brukar ju fixa till det till det bästa, så du har nog snart ett annat jobb



kram

2010-02-25 @ 14:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback