OS, OS, OS, OS

Idag har de varit strålande fint väder, en väldigt fin vinterdag!! Vaknade tidigt imorse, kl 6 närmare bestämt. Hockey på tv, sverige-finland. Är glad att jag gick upp för de va en kanon match. Va riktigt längesen jag såg sverige spela så kontrollerat och bra, Finnarna va totalt bortspelade. 3 skott på mål på en period säger ganska mycke tycker jag. Må hända att jag är knäpp som går upp för o se de, men hockey ligger mig varmt om hjärtat.
Åt frukost tidigt och gick o vila en stund efter hockeyn.

Upp igen för att åka och träna hos sjukgymnasten. Karin min sjukgymnast är toppen och knät känns riktigt bra!!=)
Stanna i Haninge, hälsa på Amanda o Jenny på gamla jobbet, lunchmacka från subway.
Åkte hem och fick se en mindre vacker syn, min trappa. Totalt igensnöad. Fick klättra mig upp med snö över knäna. Kom upp till toppen av trappan då hade jag snö en bra bit över benen, sen va de bara till att sopa utav bara den. Lovely, inte!! Jeansen va dyngsura när jag kom in igen, tjoho.. Hoppa över matten, kändes inte så skoj att sitta i 3 timmar o va blöt!! Har ju min privata lärare hemma som kan hjälpa mig.

Åkte tillbaka hem till mitt nya hem, o lagade fiskgratäng.. mumsigt!!

Nu är de ännu mer sport, sprintfinalen för damer. Spännande, ska svenskarna vinna tro? Återstår och se!!


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback