Nästa sthlm

Dom senaste 4.5 h timmarna har jag suttit på ett tåg från lilla skåne till stora sthlm, o än är jag inte framme på en stund. Närmare bestämt 40 minuter cirkus. Detta har varit en av dom drygaste resorna jag varit med om. Vet inte om de beror på att jag är snorigt förkyld. Usch blö, vill hem o bädda ner mig.. Verkar vara en ett-dygns-förkylning, för de har blivit mycke bättre än för några timmar sen. Måste bli frisk, har fullt upp. Spelkväll hos sandra o rasmus imorn ju.. O kalas på söndag.. Snälla låt mig bli frisk på en gång!! //M

Kommentarer
Postat av: mamma

tack för dessa treliga stunder vi haft tillsammans, ser fram emot när vi ska träffas nästa gång,puss o kram

2010-02-19 @ 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback