Hemligheten

Ni anar inte hur många sms, mail o förfrågningar av alla möjliga människor sen jag sa att jag hade en hemlis. Nu kan jag avslöja den, jag överraskade mina små söta systrar idag genom att åka till skåne. Julia kom in på fiket i Hässleholm o såg mig och blev överlycklig. Jag knackade på dörren här hemma och överraskade Rebecka. Gissa om dom blev glada, super glada(fast gladast blev nog vovvarna) Största anledningen till detta Skåne-besöket är Rebeckas teater dom ska spela upp imorn i skolan. Dom har ju tom startat rock-band till den, kan ju inte missa de=)


Fast jag har faktiskt en liten hemlis till, jag och Mattias har blivit sambos!! De är ett stort steg för mig, eller ganska stort för oss båda 2. Massa lycka!!


Nu ska jag titta när Julia rockar rockringar på Wii. Ser ganska skoj ut=)



//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej o välkommen till skåne !

Jag visste ju om hemligheten....pratade med Rebecka i går, och frågade henne då om hon inte skulle åka till Stockholm nu på sportlovet, men du skulle ju komma hem till påsk... haha tänkte jag, om du bara visste



kram

2010-02-17 @ 16:47:29
Postat av: Emmeellliieee :D

så du är alltså i skåne nu ? :D

då ses vi förmodligen i morgon :D

2010-02-17 @ 17:19:46
Postat av: Madde

Emelie: jajamänsan jag är i Skåne nu ett par dagar=) så kommer du hit imorn ses vi då.

Jennie: haha ja o så har jag lurat dom att de är i Mars jag kommer hem=P

2010-02-17 @ 18:36:38
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: beckss

Fy va förvånad jag blev :O O alla visste om de xD Men jag är jätteglad att du kom :D Älskar dig sis <333333

2010-02-17 @ 18:39:49
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback