Goda Nyheter

Har haft en kanonmysig dag idag.
Mötte upp Amanda på bussen i Skogås vid lunchtid. Begav oss till Farsta centrum för att shoppa lite på Lagerhouse. Blev lite alla hjärtans presenter (jag har aldrig köpt sånt innan) så de va lite spännande=) promenar ner till gallerix, Amanda köpte kort o då ringer de en som vill att jag ska komma på intervju på freda=) tjoho!!
Träffa Sandra, satte oss på ett fik o åt sen lunch, då ringer de en till o frågar om jag vill komma på intervju på torsda, dubbelt tjohooo=)
Vi gick inom panduro o bestämde oss för att ha en pysseldag, ser mycke fram emot de, trots att jag är så lite pysslig som man bara kan va=P


Alla söta bloggläsare, håll tummarna på torsdag och fredag för att fröken M ska få ett jobb!!!


//M



Kommentarer
Postat av: jennie

Håller verkligen tummarna för dig, vad är det för jobb ?



Lycka till !

2010-02-02 @ 21:00:42
Postat av: mamma

hoppas det är något bra ställe, så det blir riktigt bra

2010-02-03 @ 08:52:06
Postat av: mamma

blev det någon hjärtpresent till mig också?

2010-02-03 @ 08:53:38
Postat av: mamma

blev det någon hjärtpresent till mig också?

2010-02-03 @ 09:02:23
Postat av: Madde

ah mamma de hoppas jag me, dock inget butiksarbete skönt med vanliga tider=)

jo de kanske jag gjorde men de kan jag ju inte säga här:) har du köpt nåt till mig?

2010-02-03 @ 10:04:47
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: Evelina

Håller tummarna och ta reda på om det är fast lön på 10 000 laxar för de kan lura en!!

Blev sj lurad på sånt :/

2010-02-03 @ 11:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback