Första dagen...

Check!!

Gick ju galant, fanns inget innan och va nervös för.
Regnet öste ner på vägen från t-banan till skolan, en promenadväg på ca 5 min. Tur så hade jag paraflaxet me så jag slapp bli dygnsur. Kom in på skolan och mötte upp resten av klassen i en kokhett restaurang. Där delades de ut fina väskor, pennor, block, pärm, miniräknare. Fick träffa skolchefen och läraren vi ska börja med imorgon. Bokförning börjar då. Spännande. 
Klasskamraterna verkar väldigt trevlig, åtminstonde en hel del! Tror detta kommer bli riktigt bra, ser fram emot dom 2 åren som väntar!!=)


Ikväll ska jag jobba på formen. Blir nog 1 h gymträning under tiden Mattias kör sin spinningklass. Känns ninte lika jobbigt och träna då. Även fast jag fortfarande kör själv och han i ett annat rum så går de lite lättare. 


Ha en bra kväll.


//M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback