Flipp eller flopp??

Kan inte riktigt bestämma mig än. Pratar förstås än en gång om Fångarna på Fortet, 90-talets största familjeunderhållning. Som hade nypremiär igår. Men jag vet inte, köper de inte riktigt, tyvär. För de första, familjeunderhållning måndag, tisdag, onsdag? Hmm varför inte fortsätta ha de på helgen, då faktiskt fler personer i fler åldrar har möjlighet och se. Och för de andra, 2 lag? Varför? O va dom inne i 2 celler? Tjohoo. De är ju dom som är roligast. Men ändå titta jag igår, och kommer garanterat titta ikväll bara för jag inte har något bättre för mig. Men kommer inte sitta bänkad heller inte bli ledsen om jag missar dom kommande avsnitten.

Däremot måste jag hylla Time Out. Shit de är roligt. Jag skrattade mig igenom halvtimmen de varade. Och tycker gott att dom kunde utökat programmet me ytterliggare en 30 min. Kanske om jag väntar 10 år till och ber utav bara den, så kanske, bara kanske blir de så;)


//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Håller med dig ang Fångarna...jag blev me så glad när jag såg att det skulle börja igen, men jag blev besviken...och att det ska vara tre dagar på raken istället för att haft det en fredagkväll el lördag ?? Jag kollade inte på timeout i går kväll, men såg det i måndags och det programmet gillar jag me verkligen.



kram

2010-08-25 @ 08:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback