Fjärilar i magen

Imorgon, om några timmar börjar början på mitt nya liv. Hejdå florist-Madde, Hejhej redovisningskonsult-Madde.
Om 2 år är jag de åtminstonde. Jag är lite nervös. Inte för själva skolgrejen utan "karriärsbytet". Men jag tror nog de kommer gå bra, rättelse, de kommer gå bra! Toppen, prima, underbart, finemang!! Jag har bestämt mig för de och denna gången ger jag mig inte. Så de så.

Upprop 9.00
Skolfoto
Information

Så ser morgondagen ut.


Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen nu, igen! Inte riktigt meningen att de ska bli så, de bara råkar bli så. Har mycket att skriva om, men energin finns inte. Inte just nu. För mycket andra saker som snurrat i huvudet. Ska ta tag i de, på riktigt. Imorn kan jag iaf lova en åtminstonde snabbis och berätta om skolstarten!!


Gonatt


//M

Kommentarer
Postat av: mamma

du har kanske inte så mycket tid sen heller att du hinner skriva nåt så ofta, hoppas första skoldagen går bra

2010-08-17 @ 07:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback