You making me feel Hot, Hot, Hot

Idag ska jag ge min guldstjärna till Jenny som får med mig ut på långa promenader. Idag skulle vi bara gå en liten sväng för jag hade ont i halsen och kände egentligen inte alls för promenad. Det sluta med att vi va ute i 1,5 h.. Promenad längs Årstaviken. Underbart och gå där, looovely!!
Hann knappt komma in förrens himlen öppna sig och regnet bara öste ner, åskan mullra och blixtrarna blixtrade. Tur jag hann hem för jag gillar INTE åska!!

Tack Jenny för trevligt sällskap

Idag har jag kommit på de perfekta jobbet. Tänk och få va typ matkritiker, få åka runt och smaka förhoppningsvis god mat och sedan skriva några ord om de. Eller vara godisprovare, eller varför inte klädprovare. Smaka, prova, känna, klämma och skriva lite om de. En provare, de ska jag bli!!!=)


Över till något viktigt, Sandra, min lilla eller stora kusin önska att få ta del av min Spotify-lista. Jag själv personligen tycker de är en kanon-lista med väldigt blandad musik som passar alla, gammal som ung.. Ja alla förutom Mattias som tvingas lyssna på de, inte direkt hans smak=)

spotify

//M


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag och Kira, speciellt jag, tycker det är jättekul att få sällskap på våra promenader!!!! Så tack det samma..... ;)

2010-05-01 @ 18:35:00
URL: http://floristjenny.blogg.se/
Postat av: mamma

bra att Jenny drar med dig ut så du inte blir alldeles för lat

2010-05-04 @ 00:55:40
Postat av: Sandra

Tack madde:D Fick ju provlyssna lite när jag var och hälsade på och den lät väldigt lovande;) kommer förresten till hufvudstaden i helgen, ska höra av mig så fort jag vet om det blir lite tid över om du har tid att ses:D



PUSS!!!

2010-05-04 @ 11:50:04
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback