Totally Crazy

Ja herregud vilken kväll de blev igår. Drinkar och singstar hemma hos oss. Vi sjöng halsarna av oss, minst sagt. Helt galet va 3 skånska tjejer kan låta mycke, och stackars Mattias fick sitta och lyssna på allt från "Carrie" till "working 9 to 5". På vägen härifrån vurpa lilla Sofie i trappan på väg till bussen, och hon inte bara ramlade hon fastna med klacken i klänningen och kom inte riktigt loss först, kul såg de ut!! Hahah.  Vid Gullmars mötte vi upp Sandra som också var festsugen och sen bar de av till Göta Källare. Vet inte varför men de brukar bli dit jag eller vi går. Väl inne på Göta va de helt galet, shiiit va kul vi hade. Vi sjöng ännu mer, dock blev de en liten besvikelse när DJ:n inte hade Peps Perssons "Oboy" att bjuda på. Sandra, Vingåker-Sandra träffa en fransman. En fransman som tydligen jobba som "labb-rat" som Sandra tyckte lät skitkul. Haha tur hon är lättroad. Och bäst av allt va när Sandra fick den här fransmannen att sjunga "Små grodorna" i väntan på tunnelbanan. Mycke skoj!!

Så för att sammanfatta de hela, toppenskoj kväll med 3 fina tjejer!! Tack för de tjejer!!=)

Idag är de tvätt, städ, fixardag. Jag har tvättat, Mattias är med på bostadsföreningens städdag och jag ska bege mig hem till Brandis idag så Amanda kan hämta micron. De är även tänkt att jag och Jenny ska shoppa blommor till balkongen, vill gärna göra lite somrigt, vårigt och fint där ute nu när solen har tittat fram och de har blivit vår, lovely!!=)


//M

Kommentarer
Postat av: Mamma

vänta lite med blommor, så du inte köper såna som inte tål frost

2010-04-25 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback