Mycke....

Nu äntligen ska jag ta mig i kragen o skriva lite. Om allt som hänt sedan sist. Vilket är rätt mycke. Blir nog en sammanfattning tror jag, annars kommer ingen orka läsa !! =)

Påsken 2010 firades i skåne me nära o kära. Allt från fotbollsturneringar till bad, till fester o släktmiddagar. kanon trevligt o kanonhärligt.. Fick träffa många jag på senaste tiden saknat rejält, och jag fick göra de ihop me killen jag älskar över allt annat på denna jorden!!

Denna veckan har jga börjat ett nytt jobb.. Som jag trivs enormt mycke på (änsålänge iaf) har aldrig jobbat me så många roliga människor på samma plats på samma gång..

Idag ska jag hem till Brandis o packa ihop resten av sakerna i lägenheten, sälja min säng, köra lite saker hit o så blir de en sväng till jordbro för o slänga saker som jag rensat ut. skönt o ha de gjort!!

Anledningen till den dåliga uppdateringen är att de va full fart i skåne me minimal dator-tid och att jag varit så galet trött hela veckan efter jobbet!!

O förresten innan jag glömmer, from nu ska jag uppdatera oftare så mina troga läsare har något att läsa!!=)


//M


Kommentarer
Postat av: Mamma

bra, det är ganska roligt att läsa, ha en bra helg, hälsa Mattias

2010-04-10 @ 15:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback