Duktig!!

Ikväll tog jag bussen till Liljeholmen för att möta upp Mattias efter hans spinningpass för en kvällspromenad längs Årstaviken hem. En fin kväll med sol och en välbehövlig promenad. Måste dock berömma mig själv som denna veckan har gått långpromenad med Jenny och hennes hund tisdag och onsdag. Igår gick jag ensam i 40 min i rusket, och idag med Mattias. Så skönt efteråt!!

Tänkte lägga upp lite bilder från förra helgen, sen blir de fredagsmys för hela slanten


Kyrkan i Grebbestad, jättefin va den=)        Hamnen, havet, soligt, mysigt=)     Mattias koncentrerar sig på mastermind=)        Mattias lirar me Alex gitarr han fick av oss i födelsedagspresent=)     


Alex skulle spela på den stooora gitarren, söt liten unge=)       Sofia och Izabelle=)     Micke och Alex=)


Ett urval av bilderna som togs där..

Lite party nu hade inte skadat.. Eller biljard.. På sånt humör idag!!=)


//M


Kommentarer
Postat av: Mamma

fina bilder, söta barn, bra att du promenerar, här var det pissväder och rusk i går

2010-04-24 @ 09:52:37
Postat av: Madde

ja jag ska promenera idag me:) visst va dom söta?:)

2010-04-24 @ 09:58:10
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback