Bloggtorka

Jag vet att de är en hel vecka sen senaste inlägget. Och de beror knappast på att jag inte har haft tid eller något att skriva om.. Utan snarare motivation, och ork. Har verkligen inte haft lust att blogga, egentligen inte nu heller.
Jag funderar på om jag kanske ska avveckla bloggen? Eller om jag ska ha kvar den lite till. Kanske tom börja om på nytt med ett nytt namn för att hitta lite inspiration. Hur som helst, vad jag än väljer kommer ni bli meddelade!!

Ihelgen bar de av till Grebbestad för att hälsa på Mattias mamma som fyllde 65 år i måndags. Kul och komma dit och se hur de är där, tyvär kom vi dit sent i fredags och åkte tidigt i söndags. Men en långpromenad runt byn för att titta på allt från kyrkan, till gamla skolan, till ett hus som nästan lika en riddarborg, hamnen och havet. Bara jag och Mattias, hur mysigt som helst. Dagen fortsatte med att hans syster Sofia och hennes familj kom över på kalas. Hennes barn hade fyllt år så de blev presentutdelning till dom. Oj va glada dom blev=) Alltid kul och känna att man prickat rätt på presenterna!! God mat, trevligt sällskap är receptet på en bra helg!! Bilder kommer kanske upp vid ett senare tillfälle.

Ikväll kommer Mattias hem efter en liten tripp han gjort.. Så ikväll ska jag ägna mig åt han och inte göra mycke annat. Fram tills dess blir de sista städning, matlagning, diskning och promenad!!


//M


Kommentarer
Postat av: jennie

Nej du får inte sluta blogga, kul att läsa vad du/ni hittar på där uppe.



Kram Jennie

2010-04-22 @ 18:10:37
Postat av: Madde

de är kul att du tycker de:) va tycker du om min nya design?

2010-04-22 @ 19:07:51
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Tycker den andra var mer färgglad. men denna var fin också

2010-04-22 @ 19:27:03
Postat av: jennie

Ja den andra vara mer färgglad, men jag gillar nog denna bättre ! Den ser så somrig ut tycker jag o fin text... kram

2010-04-23 @ 15:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback