Måndag.

solen verkar vara borta:( suck.. allt är mycke lättare när de är fint inspirerande väder ute.. ¨
nu är de iaf måndag igen. Ny vecka nya tag.. jobb mån-tis ledig on-tors jobb tors-sön.. ser väl inte jättemycke fram emot att jobba hela helgen, men någon måste ju göra de.. ändå inte så många timmar så de känns helt okej:)

helgen va super.. hade tok-trevligt i lördgas trots att vi inte va så mpnga.. blev vattenfalls-spel o förlåtelsekramar för att sedan bege oss vidare till Göta källare.. säga va man vill om de stället men kul har vi iaf där:) mattias kom o mötte upp mig där sen åkte vi hem till mig.. satt i hans knä på en fullproppad buss o somna o råka skalla killen som satt framför mig, han vände sig om o skratta.. tror jag.. i mina tankar gjorde han de.. decka som en gris i sängen sen o vakna tidigt.. blev ingen lunch me sandra igpr så jag o mattias låg kvar i sängen till klockan 16 o bara myste.. sen åkte vi till stan, träffa hans mamma o käka sen gick dom på bio o jag åkte hem till jenny o snacka skit.. sen hem till mattias igen..

nej nu väntar jobbet..

//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Verkar ju som du hade skitkul i lördags o söndags... haha



Kram

2009-09-21 @ 15:34:11
Postat av: Madde

haha ja de har varit en bra helg:)

2009-09-21 @ 20:57:26
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback