höstsol...

åååååh va de är tokskönt att vakna med strålande solsken ute.. härligt höst-väder idag, vilket känns helt okej att säga nu är ju trots allt mitten av september nu..

helgen har varit bra.. lugn freda efter en vecka av feber o snor. i lördags va de fest hos jenny, lagom mycke folk o lagom sent. igår fyllde VÄRLDENS BÄSTA MORFAR 66 ÅR!! grattis igen!!<3
träffade sandra, från min gymnasieklass igår.. blev en fika på medis som vara i 3 h,.. mycke skoj o ses igen, va massa nervös när jag åkte dit.. trodde de skulle bli pinsam tystnad, men nej inget sånt.. prata o skratta i 3 h, jättemysigt:) o de hanns med o bestämmas att ikväll ska vi simma (ta upp våra gamla taco-bars-planer me kanske;) fest på lörda när martin kommer på besök, o kryssning i höst:) känns jättebra..
sen åkte jag hem till lille mattias igen, spela yatzy o laga mat, smaskig fläskfile med fetaost i o potatisgratäng till de:) jag stod för de kreativa(att komma på mat) o mattias för matlagningen:) vem som vann vår yatzy-turneringen är inte värt o nämna:P

idag blir de mys hemma hos nattis me henne o bebisen:) först frukost på balkongen i strålande sol:)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback