baby take a chance on me..

gonna do my very best and it aint no lie, baby cant you see
Gotta put me to the test, take a chance on me



ABBA susar genom högtalarna nu.. försöker hitta någon bra partykänsla, går kanon=) trött som jag vet inte vad.. tufft att kolla på lägenheter o leta födelsepresenter till bestämda dagisfröknar;) men hur som helst ser jag tokmycke fram emot de, kalaskläderna hänger på garderobsdörren o stövlarna putsade o jag ska ta fram mitt allra största leende för imorn är de paaaaaarty hos världens bästa dagisfröken:) o efter festen va de visst någon viss pojk som lova efterfest i Årsta, nämner inga namn, du vet vem du är mattias;)

måste bara säga att idag känner jag mig
Super Trouper lights are gonna find me Shining like the sun Smiling, having fun Feeling like a number one

//M

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt att du känner dig frisk nu! O ledsen att jag inte kan följa med imorgon :( Men have fun!!

2009-09-11 @ 21:28:13
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: mattias

vadå efterfest? nu fattar ja ingenting :p



"We gotta have patience

Love isn't just a sensation

Some of the time it gets rough

Love isn't easy but it sure is hard enough"

2009-09-11 @ 22:02:40
Postat av: jennie

Hej Madde, ska du flytta ?

2009-09-12 @ 08:47:44
Postat av: Madde

caroline: ingen fara, man kan inte jämt hinna meallt, kommer fler gånger va så säker;)



jennie: i mina drömmar ska jag:P men i verkligheten blir jag kvar i min lgh ett tag:) men en kompis till mig ska flytta, o hon blev erbjuden en lgh snett över mig så jag va me o kolla igår:)



mattias: de är efterfeeeeeeest på din balkong, så vi kan hågla friskt o dricka Chardonney i kartong;)

2009-09-12 @ 10:36:48
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback