överraskningar och svinkoppor

Grattis Mattias på födelsedagen!!!!!<3<3<3<3
dagen till ära ligger jag hemma fortfarande dålig med svinkoppor på läppen, förkylningsblåsor i munnen, halsinfektion o feber.. tjoho säger jag bara.. nu är febern åtminstonde under kontroll o runt 38.. har fått fin uppassning av mattias hela veckan, lite lättare o va sjuk när man inte behöver va de ensam=)

imorn tar vi nattåget ner till skåne för o hälsa på familjen, vilket ska bli massa skoj.. ett par månader sen jag träffa dom senast.. dock blir de bara en snabbvisit, hem igen på sönda-kväll..önskar jag haft ett par dagar till, men man ska va glad för de lilla:)

just nu orkar jag inte mer, kan knappt hålla upp huvudet, munnen känns inte okej o just nu vill jag bara gå o dra något gammalt över mig för detta gör sjuhelvetes förbannat jävla ont, o me denna smärta är de helt okej o svära.. bra tajming, eller kanske inte.. snälla ge mig en frisk mun, eller åtminstonde en läpp utan sår o en mun utan blåsor!! för jag orkar inte längre, jag orkar inte må dåligt mer, tycker jag har haft min dos av feber o förkylningar.. de värker i hela kroppen, varenda del, vartenda ben känns av o jag vill bara skrika, men jag orkar inte för dom förbaskade blåsorna trycker på, jag vill gråta men kan inte för det är alldeles för jobbigt, jag vill vara en bra flickvän o ge mattias en bra födelsedag, men jag orkar inte, jag orkar knappt resa mig för då snurrar huvudet o kroppen vill trilla ihop, jag ¨mår helt galet illa för jag levt på nyponsoppa sen måndas o druckit alldeles för lite.. de gör OOOOOOOOOOOOONT!! o jag orkar inte gnälla mer, jag orkar inte blogga, jag vill sova, jag vill krypa ner i min säng o kramas me mattias, han får mig att må en gnutta bättre..

på återseende om jag överlever denna pärsen..

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback