Barnvaktslördag!!

ikväll ska jag va barnvakt.. me hjälp av sandra.. elliott, de lilla söta busfröt ska sova hemma hos mig.. första gången han sover borta.. spännande o se hur de ska gå=)

igår va jag hemma hos grannen, 38:an, som jag nu vet va heter, Frida=) trevligt trevligt, vi fixa käk o snacka skit.. massa trevligt=)

de serveras fika i marias soffa nu.. sockerkaka som anna bakat.. hmm kanske ska smita bort o smaka en bit ändå=) hihi.. min dator är fortfarande pajj, fast jag har börjat gilla läget, o tycker de är ganska skönt på ett sätt att va utan den.. jag får massa saker gjorda därhemma, går o lägger mig i tid på kvällarna o behöver inte stressa på morgonen när jag ska till jobbet... kan jue inte bli bättre, kanske faktiskt ska låta bli att lämna in den på service=) just precis de stämmer de ni läser=)
hahhahaha

hörs hörs en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback