res på dig, cause they would kill to see you fall...

lång tid har gått.. väldigt lång..inte speciellt mycke har hänt bara en massa jobb o slit..

semester är över.. den spenderades hemma i skåne.. tors-mån hos pappa, månkväll-sönda hos mamma.. de hanns me 3 vändor in till kristianstadagarna, 2 dagar på marknad.. klippning hos min favvofrisör.. grillning med sandra hos martin.. massa mys..

men nu är jag tillbaka till verkligheten.. o verkligheten kan vara vansinnigt tröttande ibland.. vill inget hellre än att sova lite till.. halsen värker o huvudet bultar.. bara jag inte blir sjuk nu.. de har jag verkligen inte råd o tid med..dessutom jävlas en tand med mig.. en visdomstand.. men jag antar att de också ska komma nångång.. 20 år utan tandproblem, inte ens tandvärk, var kanske lite för bra för att vara sant..

hur som helst kommer familj pappa upp idag.. kul me lite nytt besök.. o späönnande att se vad denna veckan har att erbjuda..

sandra har semester, är på semester.. ingen sandra förrens på lörda=(

nu ska jag ta tag i verkligheten.. resa mig från sängen, äta en macka, fixa mitt hår o bege mig till jobbet för att köra stenhårt den sista månaden jag har kvar=/ sorligt men tyvär sant, speciellt när man trivs så vansinnigt bra..


i min drömvärld är de du o jag, ingen annan bara vi, där allt har ordnat sig o är bra

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej Madde ! Verkligen kul att du har skärpt dig med bloggen, jag har saknat den. Jag tycker det är så kul med andras bloggar......



Kram Jennie

2009-07-14 @ 09:16:07
Postat av: madde

ja visst är de:) tycker du kan starta en egen diu med;)

2009-07-15 @ 17:01:44
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback