kvällsdopp någon, ikväll??


jag vill bada, jag behöver bada.. plaska lite i vattnet.. som när man va liten.. tror faktiskt jag ska packa me badkläder till jobbet o går ner en sväng till rudan kl 19 när ja slutat.. nån som vill me?

I lördas kom mamma familj upp.. så nu är kök o hall färdigmålat o fint.. jag är en den bästa på de.. alla tavlor o alla grejor är uppe på plats, o jisses såo bra de blev=) thank you..

I måndas fick jag reda på att jag fått nytt jobb, florist i Tyresö, sååå sköööööönt.. Madde stannar i Sthlm, nu är de helt klart=)


dags o klä på sig kanske.. börjar jobba om 1h,.. har kört varje dag sen förran fredan o är inte ledig förens nästa sönda, tur man är ung o dum.. känns dock inte alls så inspirerande.. för efter den söndan så jobbar jag mån-fre i tyresö lör-sön i haninge mån-fre i tyresö..

nej usch upp o hoppa sockertopp..

//M

Kommentarer
Postat av: Mannen

Jag hade följt med ;) Om 3 veckor kan jag :)

2009-07-31 @ 10:18:50
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/
Postat av: madde

haha de ser jag fram emot=)

2009-08-01 @ 08:06:02
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback