Ingen vet, de jag vet.. En HEMLIGHET=)))


nu är de stora projekt på gång i sthlm=) 

fredag: arb.int i Tyresö...
lördag: leka modell för en dag (tack amanda som rekomendera de=)

nu är familjen Pappa på besök.. alltid kul att slippa vara ensam, missförstå mig rätt nu när jag säger detta, men de är fasiken skönare när dom åker=)

ojsan hoppsan nu blev de tomt igen, mitt huvud har inte riktigt hängt med idag må jag säga.. tur att en trött dagisfröken va lika trött som mig, lugnt som attans på jobbet nu.. konstigt nog så vill färre människor ha blommor sommartid..

innan jag lägger ner för ikväll, måste jag passa på att tacka jennie för tålamodet me min nerlagda blogg... fler borde göra som henne, kommentera.. blir en aning mycke mer inspirerande att blogga på riktigt igen då=)


//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Ha ha tack för det, får hoppas att fler tar åt sig...

2009-07-15 @ 08:58:58
Postat av: madde

haha de hoppas jag med på=)

o hoppas att allt är bra med dig:)

2009-07-15 @ 16:59:28
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback