gaaaaah

ligger hemma i soffan o krasslar.. sovit o sovit sen igår em me ett par vakna stunder för att inta vatten o alvedon.. hatar att vara sjuk, o jag hatar att vara de ensam.. hungrig som en toka men orkar inte klä på mig o gå till affären o köpa käk, o de jag egentligen är sugen på är friterade räkor o pommes med beasås.. konstigt va? istället blir de ben o jerrys glass, nerbäddad i soffan o sängen...

återstår o se om jag är pigg nog till att jobba imorn, vilket jag hoppas jag är.. ska iväg o provjobba efter jobbet.. hoppas jag orkar de o att de går bra=)

grattis till mig på namnsdagen idag!!


//M

Kommentarer
Postat av: jennie

Grattis från mig i efterskott !!

2009-07-23 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback