wooops en aning ur balans...

oj va en vecka går fort.. o ojojoj va mycke som har hänt... tänkte bara köra en liten snabbis om helgen..

fredag: jag o sandra kör bud på jobbet, bla till en kyrka.. vi traskar in i kyrkan o upptäcketr att de är en öppen kista.. jippi
hem snabbt efter jobbet, vila midda en stund sen sprang madde runt som en galning me dammsugaren i högsta hugg för att sedan börja laga mat.. de blev 3 rättersmidda minus dessert åt mina jobbekompisar.. mycke trevligt o en väldigt fnittrig amanda=))

lördag: jobbade med jenny.. vi trodde de skulle bli en heldööö dag men visa sig blev raka motsatsen.. men kul hade vi=) sen snabbt hem, vänta på sandra.. duscha o klädde mig för party medans sandra duka fram ostbricka o vn.. o hur många krävs de för att få upp en vinflaska? jo 2 st klena tjejer:P stack iväg¨på party i solna, närmare bestämt ellinors födelsedagsparty.. förfesta där sedan blev de tunnelbana in till stan får att gå till göta källare.. ett trevligt ställe me lite blandat folk o bra musik.. sandra blev såå jätteglad när jag lurade henne till att bjuda en finladssvensk-kille till vårt bord, som ehm hmm följde efter sandra en braaa stund tills vi villat bort han=P stackars lilla grabb:P haha

söndag: hmm va hemma 4 på morronen, vakna kl 9.. vilket betyder att de blev en fruktansvärt seg dag/ kväll=P

måndag: jobb igen.. jag o sandra skulle vara duktiga o gå hem till mig efter jobbet men de slutade me en tur i solariet, o en minst sagt röd madde=P efter solningen följde sandra me mig hem o käka o kolla på CSI..

nu är tisdagen snart över, jag har sovmorron imorn o börjar inte förrens 15, ska bli riktigt skönt att kunna sova ut=) sen på kvällen ska jag få proffisionell hjälp av en datatekniker me att fixa min envisa dator=)

på freda ska jag ut o käka me cityterminalens tjejer=) sanna, jessi o natti ska bli riktigt roliga att träffa=)


sängen väntar=))


puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback