ja denna dagen...

snacks om konstig...

vi hade en man inne idag som numera kallas mr creapy.. han va skum.. han fråga vilka blommor jag blivit glad för o jag svara som jag alltid gör.. men nej inte skulle han samarbeta o ta mina förslag utan han valde röda nejlikor.. suck, en blomma som i mina ögon skriker bergavning.. men snälla, röda nejlikor? usch usch.. men men han fick de jag log o sa att jag hade blivit glad.. slog in o tog betalt, sa ha en trevlig kväll, hejdå o gick till näösta kund.. när jag sen står där o diskuterar me kund nummer 2 då kommer mr creapy fram, lägger sina creapyarmar runt mig, klappar mig på armen o axlen o säger "ha de fint och sköt om dig så ses vi" blöööööö örk, usch...

sen efter de så kommer, jag ljuger inte om jag säger en av sveriges absolut snyggaste kille in.. hela han, gud de va som en saga.. andra gången han kom in o snacka en del så gissa om sandra o jag smälte... värre än 2 isglassar i en ugn.. hela han va så gaaaah finner inget bra ord.. ville bara krama i sönder han.. o han pratade spanska, ojojoj... tisda då ska sandra o jag va finkldda till max för då förhoppningsvis kommer skönheten igen=) ja herregud vilken dag=)


o jag ska göra en brudbukett i helgen=))))



Kommentarer
Postat av: Tina

Sicken vårig bling du har fått på bloggen:) Allt bra med dig? Puss

2009-01-26 @ 14:29:38
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: sven

haha javisst är den tjusig, tss=) jio de är kanon- sj me? puss

2009-01-26 @ 17:38:48
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback