2008/2009

tänkte göra en liten snabb sammanfattning om året 2008 som nu är passerat.. ett ganska händelserikt år me brustna hjärtan, sårade vänner, fest i massor, dåliga killval, flytt, nya jobb, avslutade jobb, semester, egen lägenhet..

slutade på bjärnors, sommarvikade i hemtjänsten i knislinge(kanonjobb=)) fick jobb i sthlm, flytta hit.. sluta jobbet fick ett nytt precis innan jul, i handen 10 min från min lägenhet=)

blev kär, fick hjärtat krossat.. blev kär i samma igen, men ödet va desamma..

blev ovän me en nära vän, blev vänner igen.. förlora en, fick massa nya..

tog steget flyttade till sthlm, där jag trivs kanon.. i min lilla lägenhet på 48kvm, som är kanon=)

jag fyllde 20

finns miljoner saker att räkna upp, men resten vill jag behålla för mig själv..

ÅRET 2009:
de ska bli de bästa året någonsin=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback