intressant dag

redan imorse hade jag på känn att jag inte skulle gå till jobbet, men de är ju knappast  en anledning till att va hemma så jag traska iväg.. dagen gick bra fram tills 15 då sandra sluta o jenny körde ut buden.. d¨å kom de massa kunder, o upp på allt går brandlarmet som alla mina kunder i butiken totalignorerar.. sen tar alla röda rosor slut i kylen uppe o jag är ensam, kan ej springa ner o hämta fler.. suck! kl 18 kände jag på mig att jag skuklle ha en subwaymacka, o så starka magkänslor går ej att neka.. så jag traskar bort o köper en macka.. när jag ätit upp den så fortsätter jag snitta, ska sedan ta min vas o sätta in i kylen.. hoppar upp o balanserar me en vas.. vrider på kroppen o va händer då? jo knäfaaaaan hoppar ur led.. jag slänger 2 vaser i kylen, trillar ut o landar på golvet o skriker på jenny.. hon tittar på mig o undrar va som häönt... när hon kommer fram till mig ser hon att hela knäskålen ligger utanför benet, jag ligegr på golvet o skriker att hon måste slå de tillbaka.. o de gör hon me, tack gud för de.. sen på me en kall handduk för att svalka o dämpa svullnaden.. kul, KUL eller inte.. efter stägning kör jenny mig till SÖS, handlar en mer, 2 kexchoklad o en tidning i förebyggande syfte, TUSEN MÅNGA TACK JENNY!! de röntgades o så.. bilderna va bra, inget som gått sönder.. så nu väntar 8 v sjukgymnastik o om de hoppar igen s¨å blir de en ny operation, en aning större än den andra=/ inte så kul, inte va jag behövde nu....
när jag kom hem ringde jag min lilla sandra, hon va så sööööt.. hon gjorde hasselbackspotatis o sånt gott idag, de hade blivit 2 matlådor över så jag ska få den ena imonr=))


tillsvidare så byter jag namn, numera är de sniglen

Kommentarer
Postat av: jennie

Vilken otur du har Madde, hoppas du slipper operation !!

Trevlig helg !

2009-02-27 @ 08:26:32
Postat av: Carro

Vilket äventyr, hoppas det blir bättre!

2009-02-28 @ 23:46:20
URL: http://carolineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback