If only you, can see that I crying..

började dagen med att läsa turners senaste inlägg, "vi ska sola på en strand idag" FUUUUUSK, viill ju me ha sol o vår nu.. men änsålänge får vi väl nöja oss me snö, strålande soloch plusgrader. faktiskt inte fy skam de heller=)
jag ligger hemma o kurerar mig me nyponsoppa, tack gode gud för den säger jag.. blev konstigt sjuk i lördas natt, börja kräka o ha mig.. o inte nog me de, jag fick feber, frossa o kroppsont.. låg o sov i princip hela dagen.. inte likt mig, gudarna jag måste verkligen ha varit megasjuk.. dessutom har jag inte lyckats äta mer än 2 mackor sen i lördas natt.. heller inte likt mig, jag som alltid kan äta massor när jag är sjuk..
men men idag ska jag iaf pallra mig upp ur sängen, ut i snön en runda me maria o elliott för att sedan bege mig till Kvantum här i BB o handla mat.. idag måste jag ha riktig mat, annars säger jag bara stackars mina arbetskamrater som måste stå me mig imorn:P en hungrig madde=en gnällig madde= inget kul alls=P hahah

i torsdags va jag o sandra o titta på hockey. DIF-FBK, hennes lag mot mitt.. självklart vann ju mitt lag, dock med nöd o näppe tillslut.. är inte lätt o va serieledare o möta ett bottenlag som har något att kämpa för o leda me 0-4 efter 2 perioder.. djurågrden va så pinsamt dåliga, spelarna sa de o klacken höll nog me.. iaf så va klacken ur balans o börja skrika "vi hatar aik" hahah..  men trevligt va de iaf, o tabellen är fortfarande en frid för ögat=))

fredan va ganska  så lugn.. käka lunch på greken me lilla mandy=) de är vår qualitytime, vår dag, vår tid, där ingen kan komma oss emellan=)
kvällen sen va lugn, käkade tacos hemma hos maria...

lörda jobba jag o sen va jag på 1årskalas hos mr Elliott.. han fick lite tröjor av mig som han kan ha nu framåt våren.. gröna sköna tröjor.. Pappa Peter, Mamma Maria o jag spela TP sen på kvällen.. de är ett spel jag inte borde spela, som jag är så fruktansvärt oallmänbildad o aldrig kan några frågor.. eller jo en del sport samt underhållningsfrågor ibland kan jag... men men maria kunde, o vi vann nog iaf:P

grattis nattis till bebis, vovve o lägenhet... du är snart som jag, o de vet jag att du vill va, en riktig svensson;)

Kommentarer
Postat av: Natti

haha, gumman.... oh uh bi doooh.. jag vill ju va som duuuu... :)

2009-02-24 @ 11:13:15
Postat av: madde

du vill se ut som mig, gå som mig miiig=) haha

2009-02-24 @ 11:15:20
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback