Glad alla hjärtan....

igår prata jag me pappa för första gången på 2 v... han är hemma igen=) o i telefonen säger han:

pappa: Madde jag har köpt lite kläder till dig, billabong.. vet du va de är? jag lärde mig va de va i thailand=)

pappa helt stolt över sina kunskaper=P

ska vi sammanfatta denna dagen?? folk=gaaaaaaaaaaaaaalna...
en intressant dag, minst sagt... massa folk, massa bud, massa röda rosor, o en arg kund som ville anmäla mig för att hon tyckte jag såg sur ut o för tt blommorna är dyra.. suck man slutar aldrig förvånas.. hon skrek de i butiken me massor av folk... fint de, inte,...
mern men, nu är iaf familjen på besök, de va den bästa present man kan få=)



(4månnedräkning har börjat)


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad händer om 4 månader? =)

2009-02-15 @ 22:07:49
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: madde

för då kommer en nära vän hem från en asienresa=)

2009-02-16 @ 08:50:59
URL: http://newadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback